loading...
دانشجویان و ورزشکاران دشتک
دعوت به همکاری
عزیزانی که می خواهند با ما همکاری کنند و مطلب بگذارند می توانند برروی "انجمن دانشجویان دشتک" در صحفه اول سایت کلیک کنند و عضو انجمن شوند.
آخرین ارسال های انجمن
احسان مرادیان دشتکی بازدید : 267 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

                                                             بسمه تعالی

دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری شورای اسلامی شهر دشتک در نظر دارد درمانگاه شهر دشتک  را به بخش خصوصی واگذار نماید. بدین وسیله  از پزشکان محترم متقاضی دعوت می نماید در خواست خودرا به شبکه بهداشت استان و یا شورای اسلامی شهر دشتک هرچه سریعتر تحویل نمایند.

                                                                          

                                                                    شورای اسلامی شهر دشتک

 

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 365 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

   نشست فرهنگی ـ ادبی ویژه برنامه ریزی و هماهنگی برای نکوداشت مقام سیدابوطالب موسوی شخصیت برجسته معنوی، شاعر، خوشنویس و از بزرگان دشتک، با حضور ۲۰نفر از فعالان امور فرهنگی دشتک  روز پنج شنبه ـ  ۱۵خرداد ۱۳۹۳ ـ  درکتابخانه عمومی دشتک  برگزار گردید.

   در این جلسه که با حضور  تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی دشتک، شورای اسلامی و شهردار و تعدادی از اعضای انجمن ادبی برگزار شده بود، مباحثی پیرامون مسائل فرهنگی و برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت جلیل القدر سید ابوطالب موسوی، مطرح و تصیماتی در این راستا اتخاذ گردید:

 ــ  برنامه ریزی مناسب در جهت ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری در دشتک 

 ـــ ایجاد زمینه برای برگزاری همایش نکوداشت مقام سید ابوطالب موسوی در سال جاری

 ـــ تشکیل ستادی فراگیر برای اجرای برنامه های ویژه در راستای برگزاری این همایش و سایر اقدامات لازم

 ـــ برگزاری گردهمایی فعالان فرهنگی و اجتماعی دشتک در محل دبیرستان شهید بارانی دشتک که تاریخ آن اعلام خواهد شد.

 

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 296 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است
جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است
زوجي براي فاطمه حق آفريده است
اين زادروز همسر زهراي اطهر است

ولادت حضرت علی(ع) مبارک

 

اس ام اس تبریک روز پدر پیامک  روز مرد( 13 رجب)|www.shadifun.com

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

 

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 323 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
این روزها مشکلات درمانی شهرستان اردل مخصوصاً شهر دشتک تبدیل به قصه پرغصه ای شده که تمامی ندارد و مسئولان بخش درمان نیز با عدم پاسخگویی به مشکلات این حوزه رنج بیماران را دوچندان کرده اند. ناچاراً دست به دامان رسانه ها برای رساندن صدایمان به گوش مسئولین ذیربط شده ایم. امیدواریم مسئولان ارشد درمانی استان پاسخگوی گله ها و درد دل های مردمی باشند قبول داریم شاید برخی از حرف هایمان به مذاق بعضی ها خوش نیاید اما واقعیت کنونی جامعه این گونه و کار خبر تنها نشان دادن حقایق است.
امروز به درمانگاه شهر دشتک مراجعه نمودیم  و خواستار حضور پزشک جهت ویزیت بیمارمان شدیم که اعلان نمودند پزشک ساعت 11 بیماران را ویزیت می کند واین در حالی بود که افراد زیادی بالغ بر بیست نفر جهت مداوا به آنجا آمده بودند و همگی از نبود پزشک کلافه شده بودند.
اصرار ما برای حضور بی جواب ماند وبیمار ما می بایست تا آمدن پزشک منتظر می ماند ! بعد از گذشت نیم ساعت و عدم حضور پزشک بناچار بیمار خود را جهت نجات از درمانگاه خارج نمودیم.

سخنی با مسئولین محترم بهداشت و درمان استان و شهرستان

آیا اگر شخصی در ساعات غیر اداری بیمار شود و شرایط بیماری سختی داشته باشد باید وی را به کشتن داد؟ یا از همراهانش خواست تا بیمار را تا آمدن پزشک با سلام و صلوات زنده نگه دارند؟

مردم ازنبود پزشک در این شهر بسیار گلایه دارند به طوری که کمبود پزشک مشکل جدی مردم این شهر شده است.

تکلیف بیماران دیابتی که جهت تزریق انسولین می بایست به مرکز شهرستان مراجعه چیست؟

شهر دشتک با جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر فقط دارای یک پزشک است.

مردم دشتک به دلیل تکمیل نبودن تجهیزات و نداشتن پزشکان متخصص مجبور هستند بیماران را به شهرستان‌های مجاور اعزام کنند که اگر تصادفی‌های بد حال باشند اغلب جانشان را تا رسیدن به بیمارستان از دست می‌دهند که تعدادشان کم نیز نبوده است.

رؤسای محترم شبکه ی بهداشت و درمان ؛ شما که به مشکلات درمانگاه دشتک آگاهید لطف کرده با نصب یک بنر یا پلاکارد در یکی از خیابانهای اصلی شهر به مردم اطلاع دهید که : " درمانگاه دشتک به دلیل کمبود پزشک عمومی، در اختیار نداشتن پزشک متخصص، به دلیل نبود تجهیزات اولیه پزشکی،بدلیل عدم انجام اکثر آزمایشات، نبود سونوگرافی و رادیولوژی ، عدم پذیرش زنان باردار جهت وضع حمل از پذیرش بیماران معذوراست.تا شهروندان تکلیف حال خود را دانسته و بیماران خود را بدون فوت وقت به بیمارستانهای مرکز استان برده و سالم به آغوش خانواده بازگردانند.

 

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 1270 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تعلیم و تربیت عبادت است.

معلمی شغل انبیا است .

معلم پرورنده ی روان است و پدر و مادر پروش دهنده جان

حضرت علی (ع) میفرماید:«اگر کسی به فرزندان من کلمه ای بیاموزد اگر دهانش را پر از در وگوهر کنم هم، نمیتوانم حق او را ادا کنم»

امام سجاد (ع) در رساله حقوق میفرماید:«یکی از کسانی که حق بر گردن انسان دارد معلم است در حقیقت معلم پدر علمی آدمی است»

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد و چه زیباست که ما خدایمان را نیز با نام رب به معنای پرورش دهنده می خوانیم. وقتی به معنای رب فکر می کنیم به عظمت و قداست مربی بودن پی می بریم. چون خدا با تمام عظمتش خود را رب الارباب می داند.

از همین جا هفته معلم را به همه ی معلمین دلسوز مخصوصا به آقایان فیاض ، استاد آلگونه ،استاد مختاری، رئیسیان ، قربانی، زارع و شعاعی تبریک عرض می نماییم . 

moalem 3 اس ام اس تبریک روز معلم 1393

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 308 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دوستان ﺧﻮﺍﻫﺶ ﺯﻭﺩ ﺑﺰﻧﯿﻦ . ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﮐﭙﯽ ﮐﻨﯿﺪ .. ﻓﻮﺭﯼ ﻓﻮﺭﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺖ ﮔﻮﮔﻞ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﺳﻢ ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻘﺸﻪ ﮔﻮﮔﻞ ﺧﻠﯿﺞ ﻋﺮﺑﯽ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﻫﻢ ﺷﺮﮐﺖ ﮔﻮﮔﻞ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﻭﮔﻔﺘﻪ ﺭﺍﺟﺐ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺭﺍﯼ ﮔﯿﺮﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺭﺍﯼ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﺪ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻣﺸﻮﺩ . ﺳﺮﯾﻊ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﮐﻨﯿﺪ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ 90 ﺩﺭﺻﺪ ﻋﺮﺑﻬﺎ ﺭﺍﯼ ﺩﺍﺭﻧﺪ . 10 ﺩﺭﺻﺪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺗﺎ ﻭﻗﺖ ﺭﺍﯼ ﮔﯿﺮﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺸﺘﺎﺏ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﺖ ﻧﮑﻨﯽ ﺍﺳﻢ ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﻣﯿﺮﻭﺩ . ﻭﺍﺭﺩ ﺳﺎﯾﺖ ﺷﻮﯾﺪ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺩﻭ ﺩﺍﯾﺮﻩ ﻫﺴﺖ ﺭﻭﯼ ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ vote ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻭ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺍﯾﻨﻢ ﺁﺩﺭﺱ ﺳﺎﯾﺖhttp://www.persianorarabiangulf.com/ index.php Persian Gulf Or Arabian Gulf persianorarabiangulf.com

تعداد صفحات : 22

درباره ما
سلام این وب برای دشتک وبا هدف معرفی ،آشنایی ،همکاری و استفاده از استعدادهای یکدیگر و در راستای ارتقا سطح علمی ، آموزشی ، ورزشی و... شهر ودر نهایت آبادانی، پیشرفت و سربلندی دشتک غیور ایجاد شد. پس دوستان و همشریان عزیز، ما جويباري هستيم که دوست داريم به اندازه وسع مان جاري شويم اگر ياريمان کنيد شايد رودخانه يا دريا شويم واگر سنگ بر راهمان نهيد، شک نکنيد که ماهم مرداب ميشويم. با تشکر احسان مرادیان دشتکی 9139868587 شماره اختصاصی پیام کوتاه سایت 240-248-5000(5000248240)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد سایت ؟
    ##بخشداری حق مسلم دشتک است##
    آیا از عملکرد شهردار راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 1,203
  • بازدید کلی : 204,112
  • کدهای اختصاصی