loading...
دانشجویان و ورزشکاران دشتک
دعوت به همکاری
عزیزانی که می خواهند با ما همکاری کنند و مطلب بگذارند می توانند برروی "انجمن دانشجویان دشتک" در صحفه اول سایت کلیک کنند و عضو انجمن شوند.
آخرین ارسال های انجمن
martinno بازدید : 288 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 مدرسه الياسي دشتك 

دبيرستان پسرانه دشتك كه كار و فعاليت آن به اوايل پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بر مي گردد قبلا به  دلايل مختلف ضميمه مدرسه راهنمايي بوده تا اينكه در سال 1376 با همت خيران مدرسه ساز برادران محترم  الياسي دشتكي تاسيس و به صورت مستقل به نام دبيرستان پسرانه الياسي دشتك در ضلع شرقي شهر به  كار و فعاليت پرداخت اين دبيرستان در ابتدا تنها ساختمان آموزشي بوده اما بعدا با همت اداره آموزش و  پرورش و اداره كل نوسازي استان ديوار كشي و سپس ميادين ورزشي آسفالت و سرويسهاي بهداشتي و  معلم سرا وخانه سرايداري اضافه گرديد

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 225 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
غدیر ای باده گردان ولایت
رسولان الهی مبتلایت
ندا آمد ز محراب  سماوات
به گوش گوشه گیران خرابات
رسولی کز غدیر خم  ننوشد
ردای  سبز  بعثت  را   نپوشد
تمام  انبیا    ساغر    گرفتند
شراب از ساقی  کوثر  گرفتن
احسان مرادیان دشتکی بازدید : 378 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
حادثه تصادف ناشی از افتادن تریلر حمل زباله در اتوبان یاسینی تهران بر روی خودروهای کاروان عروسی فقط یک کشته داشت، داماد ۲۷ ساله‌ای که در شب عروسی اش دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش فارس، ساعت ۱۰ و ۵۹ شب گذشته یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و بر روی این خودروها افتاد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت:
احسان مرادیان دشتکی بازدید : 350 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
در اظهارات متهمان در دادگاه آمده بود که آن‌ها برای اولین بار از طریق یک دوست مشترک به نام علیرضا با یکدیگر آشنا شدند که علیرضا به آن‌ها پیشنهاد سفری رایگان به مالزی را می دهد و با همین شیوه مقداری مواد غذایی هم‌چون بیسکویت را به دو خواهر می سپارد که به مالزی ببرند.

به گزارش شبکه ایران ، گریه های بی امان پدر، پسرک را درمانده کرده بود. اشک های پدر دانه دانه روی زمین و بر همان نقطه ای می افتادند که فاطمه و تهمینه سر به زیر نگاهشان را بدان دوخته بودند و صدای قاضی که حکم را می خواند، ناگهان پدر از حال رفت و برخلاف تلاش پسر بچه بر زمین افتاد.

این قسمتی از ماجرای تلخ دو خواهر ایرانی بود که دیروز در دادگاه عالی شهر شاه‌عالم مالزی به جرم قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم شدند.

 در خبری که اغلب رسانه‌های مالزی به پوشش آن پرداختند دو دختر ایرانی که فریب یک قاچاقچی ایرانی را خورده بودند پس از تحمل 33 ماه زندان به اعدام محکوم شدند، مجازاتی که منتظر اغلب متهمین و قاچاقچیانی است که توسط پلیس مالزی دستگیر می‌شوند.
احسان مرادیان دشتکی بازدید : 436 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (1)

  راهیابی دانشجویان جدید الورود سال ۱۳۹۲ را به ساحت مقدس دانشگاه خدمت قبولین کنکورسراسری92 و خانواده های محترمشان ومدیران و فرهنگیان زحمتکش تبريک عرض نموده و آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای این عزیزان را داریم.

 

از  خانواده  های محترم خواهشمندیم اسامی دانش آموزان قبول شده در دانشگاه را جهت درج در وب برایمان ارسال کنید.   

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 363 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

برای ماه مبارک رمضان حاج آقا حسن زاده در دشتک حضور پیدا کرد. ضمنا تا پایان ماه مبارک رمضان نماز جماعت  با امامت حاج آقا حسن زاده در مسجد امام حسین برگزار می شود. التماس دعا

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 419 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)
آپــلــود سـنـتـر دشـتـک


همیشه یکی از دغدغه های عموم وبلاگ نویسان مکانی برای آپلود فایلهایشان میباشد و


معمولا از طریق سایت های گوناگون و فراوانی که فضایی برای آپلود فایل در اختیار کاربرانش


 قرارمیده استفاده میکنیم.



امــا هم اکنون میخوام آپلود سنتر دشتک
رو به شما معرفی کنم و مهمترین موضوع اینه که


به دست یکی از دوستان عزیزمون در دشتک
طراحی و آماده ی استفاده شده و این موضوع میتونه


باعث افتخار برای همه ی ما باشه
که بتونیم از مکانی که متعلق به شهر دشتک خودمون هست


 استفاده کنیم.
هم اکنون زمان معرفی آپلود سنتر دشتک فرا رسیده است


با نهایت پایداری و امنیت و قدرت بیشتر در اختیار همه ی ایرانیان و همچنین


مردم عزیز و دوست داشتنی شهر دشتک قرار میگیرد.

آپلود عکس دشتک

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 404 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

چرا باید شهر دشتک با جمعیت 5هزار نفری  دکتر نداشته باشد؟

چرا نباید مرم شهر دشتک از امکانات مناسب استفاده کنند؟

چرا باید مردم دشتک در هنگام مراجعه به درمانگاه با جمله "دکتر نیست" روبرو شوند؟

از تمام همشهریان عزیز تقاضا می شود برای پیگیری این مشکل با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرید و مشکل شهر را پیگیری کنید.

مرکز بهداشت شهرکرد         03813333818

مرکز بهداشت اردل           6224386- 6224387

علوم پزشکی شهرکرد         03812222664

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 750 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

اولین ایرانی که در آمریکا پزشکی خواند بختیاری بود

دکتر ابوالقاسم بختیار درسال ۱۲۵۰ شمسى در بروجن  به دنيا آمد..پدرش جعفرقلى خان از
سلسلسه خوانین بختیاری، مرد فقیری بود که از او
  چيزى جز يك خرقه و كاسه درويشى

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 522 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (1)

۵۰ روز تجاوز جنسی افغانی‌ها به دختر بی‌پناه ایرانی!!!

انعکاس: مادر این دختر می‌گوید‌: «بچه‌ام‌ را نابود کرده‌اند. در مدت‌ ۵۰ روز هر شب‌ و هر ساعت‌ او را به‌ یک‌ نفر می‌دادند و پول‌ می‌گرفتند، همه‌ آنها افغانی‌ بودند».

یک‌ دختر ۱۷ ساله‌ ایرانی‌ که‌ ۵۰ روز قبل‌ توسط‌ دو مرد افغانی‌ در خیابان‌ افسریه‌ تهران‌ ربوده‌ شده‌ بود. از سوی‌ تعداد زیادی‌ از کارگران‌ افغانی‌ وحشیانه‌ مورد تجاوز قرار گرفت‌ و سپس‌ این‌ دختر ستمدیده‌ و بی‌پناه‌ را در مدت‌ ۵۰ روز به‌ دیگر مردان‌ افغانی‌ اجاره‌ می‌دادند.

مادر این‌ دختر که‌ دیروز در شعبه‌ چهارم‌ دادیاری‌ دادسرای‌ جنایی‌ تهران‌ حاضر شده‌ بود، گفت‌: «چند روز قبل‌ از این‌ حادثه برادرم‌ در شهرستان‌ فوت‌ کرد و من‌ مجبور شدم‌ به‌ شهرستان‌ بروم‌، به‌ همین‌ خاطر دخترم‌ زهرا را که‌ کمی‌ عقب‌افتادگی‌ ذهنی‌ دارد، به‌ یکی‌ از اقوام‌ نزدیک‌ سپردم‌ ولی‌ روز دهم‌ تیرماه‌ حدود ساعت‌ سه‌ بعدازظهر زهرا برای‌ خرید پفک‌ از خانه‌ خارج‌ شد و دیگر برنگشت‌. وقتی‌ به‌ من‌ خبر دادند بلافاصله‌ به‌ تهران‌ برگشتم‌ و از پلیس‌ درخواست‌ کمک‌ کردم»‌.

زهرا که‌ بسختی‌ می‌توانست‌ صحبت‌ کند، به‌ دادیار سبحانی‌فر گفت‌: «ساعت‌ سه‌ بعدازظهر رفتم‌ بیرون‌، یک‌ پیکان‌ سفید که‌ دو تا آدم‌ توش‌ بود، به‌زور سوارم‌ کردند و درها را بستند هر چی‌ مشت‌ زدم‌ به‌ شیشه‌ در باز نشد. بعد چاقو را گذاشتند زیر گلویم‌، مرا بردند به‌ یک‌ خانه‌. یک‌ زن‌ پیر آنجا بود، مریض‌ بود.شب‌ به‌ من‌ قرص‌ دادند، خوابیدم‌ بعد صبح‌ که‌ بیدار شدم‌ پاهام‌ درد می‌کرد».

زهرا که‌ با یادآوری‌ خاطرات‌ گذشته‌ دچار هیجان‌ شدیدی‌ شده‌ بود و لکنت‌ او هر لحظه‌ بیشتر می‌شد، از ناراحتی‌ به‌ گریه‌ افتاد.

مادرش‌ گفت‌: «بچه‌ام‌ را نابود کرده‌اند. در مدت‌ ۵۰ روز هر شب‌ و هر ساعت‌ او را به‌ یک‌ نفر می‌دادند و پول‌ می‌گرفتند، همه‌ آنها افغانی‌ بودند».

زهرا که‌ عصبانی‌ شده‌ بود، گفت‌: «۲۰ نفر بودند. نه‌، بیشتر بودند یکی‌ می‌آمد می‌رفت‌، دوستش‌ می‌آمد، یکی‌ همه‌ پول‌ها را می‌گرفت»‌!

دادیار سبحانی‌فر گفت‌: «اگر آنها را ببینی‌ می‌شناسی»‌؟

زهرا گفت‌: «بله‌، بله»‌.

بعد به‌ دستور سبحانی‌فر شش‌ متهم‌ افغانی‌ را به‌ اتاق‌ آوردند. زهرا با دیدن‌ آنها صورتش‌ را در هم‌ کشید و رویش‌ را از آنها برگرداند و گفت‌: «همه‌ اینها بودند، کار بد کردند مرا بردند زیر میز، پاهایم‌ درد می‌گرفت»‌.

پدر زهرا گفت‌: «روزی‌ که‌ زهرا را بردند، ما همه‌ جا را دنبالش‌ گشتیم‌ بعد به‌ پلیس‌ خبر دادیم‌. مدتی‌ بعد زهرا به‌ خانه‌ تلفن‌ کرد و گفت‌ که‌ او را دزدیده‌اند. ما هم‌ از روی‌ شماره‌ تلفنی‌ که‌ به‌ خانه‌ زنگ‌ زده‌ بود، با کمک‌ پلیس‌ به‌ جست‌وجو پرداختیم‌ و ماموران‌ پس‌ از چند روز متوجه‌ شدند که‌ آنجا یک‌ ساختمان‌ نیمه‌کاره‌ است‌».

پدر زهرا گفت‌: «پلیس‌ یک‌ مرد افغانی‌ را در این‌ ساختمان‌ دستگیر کرد، اما او از وجود دختر ربوده‌ شده‌ اظهار بی‌اطلاعی‌ کرد و در تمام‌ مدت‌ بازداشتش‌ هیچ‌ حرفی‌ نزد، تا اینکه‌ چند روز بعد دوباره‌ زهرا تلفن‌ کرد ولی‌ این‌بار هیچ‌ شماره‌ تلفنی‌ روی‌ صفحه‌ تلفن‌ ما نیفتاد. زهرا به‌ ما گفت‌ که‌ یک‌جای‌ دور است»‌
.
مادر زهرا هم‌ گفت‌: «یک‌ بار یک‌ افغانی‌گوشی‌ را از دست‌ زهرا گرفت‌ و به‌ من‌ گفت‌ که‌ “دخترت‌ را دزدیدیم‌ باید پول‌ بدهید تا او را آزاد کنیم”. من‌ گفتم‌ هر چقدر پول‌ بخواهید می‌دهم‌، فقط‌ دخترم‌ را به‌ من‌ برگردانید او مریض‌ است‌. ولی‌ دیگر خبری‌ از آنها نشد».

بازجویی‌ از همان‌ مرد افغانی‌ که‌ دستگیر شده‌ بود ادامه‌ یافت‌ و بالاخره‌ اعتراف‌ کرد و گفت‌: «زهرا را مردی‌ به‌ نام‌ عزیز تاجیک‌ معروف‌ به‌ عزیز افغانی‌ به‌ من‌ داده‌ بود. من‌ هم‌ بعد از یک‌ شب‌ زهرا را به‌ افغانی‌ دیگری‌ به‌ نام‌ یونس‌ دادم‌ و او را به‌ ویلای‌ یک‌ دکتر در دربندسر بردند».

بعد از شناسایی‌ ویلا در منطقه‌ دربندسر فشم‌ ماموران‌ به‌ آنجا رفتند، اما یکی‌ از افغانی‌ها با دیدن‌ ماموران‌، زهرا را به‌ اتاقی‌ زیر شیروانی‌ برد و چاقویی‌ را زیر گلویش‌ گذاشت‌ و دهانش‌ را بست‌ و تهدیدش‌ کرد: «اگر صدایت‌ دربیاید و ماموران‌ پیدایمان‌ کنند تو را می‌کشم‌».

بدین‌ ترتیب‌ ماموران‌ پس‌ از بازرسی‌ ویلا موفق‌ به‌ پیدا کردن‌ زهرا نشدند و برگشتند، اما چند روز بعد بار دیگر ماموران‌ صبح‌ زود به‌ همان‌ ویلا رفتند و به‌ درون‌ ویلا هجوم‌ بردند و این‌ بار زهرا را که‌ در یکی‌ از اتاق‌ها زندانی‌ شده‌ بود، پیدا کردند و نجاتش‌ دادند. درون‌ ویلا جز زهرا هیچکس‌ نبود. ماموران‌ اطراف‌ ویلا کمین‌ کردند و نیمه‌های‌ شب‌ شش‌ مرد افغانی‌ را دیدند که‌ وارد ویلا می‌شوند، بسرعت‌ از کمینگاه‌ها بیرون‌ آمدند و همه‌ مردان‌ افغانی‌ را دستگیر کردند.

متهمان‌ دیروز در حضور دادیار سبحانی‌فر منکر ربودن‌ و تجاوز به‌ زهرا شدند، اما زهرا که‌ انکار آنها را دید از عصبانیت‌ فریاد می‌کشید و با سیلی‌ محکم‌ به‌ گوش‌ و صورت‌ آنها می‌کوبید و می‌گفت‌: «تو بودی‌، تو من‌ را اذیت‌ کردی‌، دوستت‌ کجاست»‌؟ بعد رو به‌ صدیق یکی‌ از دستگیرشدگان‌ کرد که‌ پیراهن‌ سبزرنگی‌ به‌ تن‌ داشت‌ و گفت‌: «تو پول‌ها را می‌گرفتی‌ و دوستانت‌ را می‌آوردی‌، پول‌ها کو دوستانت‌ کو»؟

بعد با کمک‌ پدر و مادرش‌ به‌ زور او را روی‌ صندلی‌ نشاندند و آرام‌ کردند. مادر زهرا گفت‌: «بچه‌ام‌ کینه‌یی‌ شده‌ است‌ و با دیدن‌ این‌ نامردها دچار تشنج‌ می‌‌شود. اینها فکر می‌کردند چون‌ دخترم‌ لکنت‌ دارد و عقب‌مانده‌ ذهنی‌ است‌، نمی‌تواند آنها را شناسایی‌ کند. این‌ بی‌ وجدان‌ها دخترم‌ را خیلی‌ اذیت‌ کرده‌اند، چندبار به‌ او قرص‌ اکس‌ داده‌اند تا بی‌حال‌ شود».

زهرا گفت‌: «یک‌ بار از بالای‌ کوه‌ مرا هل‌ دادند پایین‌، افتادم‌ توی‌ رودخانه‌ بعد گفتم‌ دست‌ها و پاهام‌ درد می‌کنه‌، به‌ من‌ قرص‌ بدهید ولی‌ یک‌ قرصی‌ به‌ من‌ دادند که‌ بلند شدم‌ رقصیدم‌. بعدش‌ چندتایی‌ ریختند سرم‌ و به‌ زور لباس‌هایم‌ را درآوردند. همه‌ بدنم‌ کبود بود هر وقت‌ مرا می‌فروختند یا اجاره‌ می‌دادند، کتکم‌ می‌زدند. من‌ نمی‌خواستم‌ اذیتم‌ کنند می‌گفتم‌ بسه‌ بسه‌، چقدر پول‌ می‌خواهید؟ بگذارید برم‌ پیش‌ پدر و مادرم‌ ولی‌ آنها می‌گفتند:” پدر و مادرت‌ مرده‌اند دیگه‌ باید برای‌ همیشه‌ پیش‌ ما بمانی”»‌.

با دستگیری‌ شش‌ متهم‌ افغانی‌ مشخا شد یکی‌ از آنها به‌نام‌ عزیز که‌ در واقع‌ او روز اول‌ زهرا را با اتومبیل‌ ربوده‌ و فروخته‌ بود، فراری‌ شده‌ و به‌ افغانستان‌ رفته‌ است‌، اما چند روز قبل‌ به‌ ایران‌ برگشته‌ و به‌ اتهام‌ اقامت‌ غیرقانونی‌ در شیراز دستگیر شده‌ است‌ که‌ دستور انتقال‌ وی‌ به‌ تهران‌ صادر شد.

دادیار سبحانی‌فر گفت‌: «در حال‌ حاضر این‌ شش‌ نفر را به‌ اتهام‌ آدم‌ربایی‌، قوادی‌ و ارتباط‌ نامشروع‌ و اقامت‌ غیرقانونی‌ در کشور بازداشت‌ می‌کنم‌ و دستور داده‌ام‌ تمام‌ افغانی‌هایی‌ که‌ در مدت‌ ۵۰ روز اخیر از این‌ دختر سوءاستفاده‌ کرده‌اند شناسایی‌ و دستگیر شوند».

http://halkade20.rozblog.com/

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 393 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (1)

دریک دانشگاه دانشجویی تصمیم می گیرد کنار استاد غذا بخورد وقتی کنار استاد نشست استاد مغرورمی گوید:گاو ها باپرنده ها غذا نمی خورنددانشجونیز درجواب گفت:پس من می روم وغذا را در آشیانه ی خودمیل می کنم!!!!!!!!!!!!!!!    چندروز گذشت و روز امتحانات  فرارسیدووقتی استاد به ورقه ی دانشجوی پررو رسید دید نمره اش بدنیست وهم میتواند اوراقبول کند وهم مردود کند وقتی استاد به دانشجورسید گفت: سوالی ازتومی پرسم اگر جواب درست را بدهی تو را مردود نمی کنم .علم بهتر است یا ثروت؟دانشجو گفت: ثروت!استاد گفت:به نظرمن جواب درست علم است دانشجو به استاد گفت :آدم ها آنچه راندارندمی خواهند استاد عصبانی شد وروی ورقه ی دانشجو نوشت گاو دانشجو گفت:استاد شما فقط امضاکردین نمره ندادین؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

 

لذتی که در خوابیدن سرِ کلاسِ درسِ ی معلم سخت گیر سیریش هست تو خوابیدن لای پر قو در کنار سواحل آنتالیا نیست حالا لذت قبولی با تقلب توی همون درس بماند !!!اصلا کلمات در توصیفش عاجزند .

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 388 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (3)

 

 


 

ايميلشهرسايتمديرتلفنامکانات هتلاتاقدرجهنوع هتلنام هتلرديف
شهركرد3330020-0381753هتلآزادي1
info@koohrranghotel.comكوهرنگ0381-7622302-9653هتلكوهرنگ2
damoonhotel@yahoo.comشهركردمحمديان0381-2261985-8پاركينگ.رستوران.كافي شاپ.اينترنت وايرلس.لاندري.تاكسي سرويس 122هتل آپارتمان دامون3
كوهرنگمجيد پرويزي0382-7622900251هتل قصر احمد4
لردگان2343-038522201هتلآزادي5
كوهرنگ7622601-0381251هتلزردكوه6
سامان2223-038352211هتلسامان7
فارسان4195-038722201هتلفارسان8
بروجن23581-038242201هتلفجر9
شهركرد2221077-0381251مهمان پذيرمهمانسراي جهانگردي 10
سامان2966-038352231هتلگلهاي سامان11
درباره ما
سلام این وب برای دشتک وبا هدف معرفی ،آشنایی ،همکاری و استفاده از استعدادهای یکدیگر و در راستای ارتقا سطح علمی ، آموزشی ، ورزشی و... شهر ودر نهایت آبادانی، پیشرفت و سربلندی دشتک غیور ایجاد شد. پس دوستان و همشریان عزیز، ما جويباري هستيم که دوست داريم به اندازه وسع مان جاري شويم اگر ياريمان کنيد شايد رودخانه يا دريا شويم واگر سنگ بر راهمان نهيد، شک نکنيد که ماهم مرداب ميشويم. با تشکر احسان مرادیان دشتکی 9139868587 شماره اختصاصی پیام کوتاه سایت 240-248-5000(5000248240)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد سایت ؟
    ##بخشداری حق مسلم دشتک است##
    آیا از عملکرد شهردار راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,229
  • بازدید کلی : 204,138
  • کدهای اختصاصی