loading...
دانشجویان و ورزشکاران دشتک
دعوت به همکاری
عزیزانی که می خواهند با ما همکاری کنند و مطلب بگذارند می توانند برروی "انجمن دانشجویان دشتک" در صحفه اول سایت کلیک کنند و عضو انجمن شوند.
آخرین ارسال های انجمن
احسان مرادیان دشتکی بازدید : 365 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

   نشست فرهنگی ـ ادبی ویژه برنامه ریزی و هماهنگی برای نکوداشت مقام سیدابوطالب موسوی شخصیت برجسته معنوی، شاعر، خوشنویس و از بزرگان دشتک، با حضور ۲۰نفر از فعالان امور فرهنگی دشتک  روز پنج شنبه ـ  ۱۵خرداد ۱۳۹۳ ـ  درکتابخانه عمومی دشتک  برگزار گردید.

   در این جلسه که با حضور  تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی دشتک، شورای اسلامی و شهردار و تعدادی از اعضای انجمن ادبی برگزار شده بود، مباحثی پیرامون مسائل فرهنگی و برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت جلیل القدر سید ابوطالب موسوی، مطرح و تصیماتی در این راستا اتخاذ گردید:

 ــ  برنامه ریزی مناسب در جهت ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری در دشتک 

 ـــ ایجاد زمینه برای برگزاری همایش نکوداشت مقام سید ابوطالب موسوی در سال جاری

 ـــ تشکیل ستادی فراگیر برای اجرای برنامه های ویژه در راستای برگزاری این همایش و سایر اقدامات لازم

 ـــ برگزاری گردهمایی فعالان فرهنگی و اجتماعی دشتک در محل دبیرستان شهید بارانی دشتک که تاریخ آن اعلام خواهد شد.

 

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 467 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)

 

استاندار: افتخار می کنم که دشتکی و بختیاری هستم

دیروز استاندار به  شهر دشتک سفر کرد که با استقبال بی نظیر مردم دشتک و روستا های همجوار دشتک  رو برو شد . مردم دشتک برای خوش امد گویی به قاسم سلیمانی دشتکی با لباس محلی ، شلیک تیر هوایی، تشمال و سربریدن گاو و گوسفند در ورودی شهر اجتماع کردند .  پس  از ورود استاندار که  با استقبال مردم  رووبرو شده بود از ماشین پیدا شدند و در اغوش گرم مردم قرار گرفتند و از ابتدای دشتک با مردم پیاده تا مسجد امام حسین رفتند. در مسجد و در جمع مردم دشتک و روستاهای همجوار دشتک گقتند که افتخار می کنم که دشتکی و بختیاری هستم و از استقبال همه ی مردم تشکر کردند . استاندار خاطر نشان کردند که جاده شهرکرد – فارسان – مسجد سلیمان باید زدودتر راه اندازی شود چون مهم ترین جاده  میان شمال  و جنوب کشور می باشد و اهمیت زیادی در اقتصاد استان دارد.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب نگاه کنید

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 382 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)
            

وزیر کشور پس از ورود به شهرکرد با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی با نثار گل و فاتحه خوانی به شهدای چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.

پس از آن ، وزیر کشور در مصلای شهرکرد با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کرد که البته این دیدار پشت درهای بسته انجام شد و خبرنگاران اجازه حضور در این نشست را نیافتند.

وزیر کشور بلافاصله در محل برگزاری آیین معارفه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی حضور یافت که با استقبال جمعی از مردم که منتظر حضور وی بودند، مواجه شد.

جمعیت حاضر در تالار ابن سینای علوم پزشکی شهرکرد بیش ازظرفیت موجود سالن بود به طوری که علاوه بر صندلی های تالار، در بیرون از سالن نیز ده ها صندلی چیده شده بود و سالن کنفرانس این دانشگاه در مجاور سالن اصلی نیز مملو از جمعیت شده بود که مراسم معارفه در این سالن پخش می شد.

برخی از عکاسان و خبرنگاران در ابتدا موفق به حضور در سالن جلسه نشدند و حراست استانداری چهارمحال و بختیاری تاخیر عکاسان را دلیل راه نیافتن به سالن دانست در حالی که عکاسان همراه وزیر در دفتر امام جمعه شهرکرد بودند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در بین جمعیتی که پشت در تالار دانشگاه بودند، سلام رییس جمهوری و هیات دولت را به آن ابلاغ کرد و اعلام کرد در آینده به همه مناطق استان سفر می کند و از نزدیک با مردم به گفت و گو می نشیند.

حضور جمعیت مشتاق بیش از ظرفیت سالن باعث شد تعدادی از مدیران موفق به حضور در سالن اجتماعات نشوند.

در زمانی که استاندار سابق از عملکرد سه ساله خود گزارش ارائه می کرد، تعدادی از حاضر آن را غیرواقعی می دانستند که علی اصغر عنابستانی آمار ارائه شده را ، آمار ارائه شده از سوی دولت روحانی دانست.

استاندار سابق به مسکن مهر نیز گریزی زد و نسبت به بی مهری های صورت گرفته به این پروژه بزرگ انتقاد کرد.

وزیر کشور نسبت به آمار ارائه شده از سوی استاندار سابق واکنش نشان داد و اعلام کرد با این آمار پس باید مشکل بیکاری تاکنون در این استان رفع شده باشد.

هنگام اهدا لوح به استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان خطاب به وزیر کشور خواستار توجه به ظرفیت نخبگان سیاسی و بهره گیری از فعالان سیاسی این استان شد.

وزیر کشور نیز انتخاب استان بومی را عامل پیش افتادن شش ماهه کارها دانست و اعلام کرد استاندار بومی با شناختی که از ظرفیت های استان دارد شش ماه جلوتر است.

به گزارش ایرنا

، با حضور وزیر کشور در شهرکرد قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید این استان معرفی و از خدمات علی اصغر عنابستانی در این سمت قدردانی شد.

 

 

مدیر سایت دانشجویان دشتک از تمام هم استانی های عزیز که امروز از جناب آقای قاسم سلیمانی استقبال کردند و از ایشون حمایت کردند بی نهایت تشکر می کند و برای همه شما بزرگواران زندگی با عزت از خداوند منان طلب می کند.

 

احسان مرادیان دشتکی بازدید : 6834 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (8)

 

 عکس : زن و شوهر لخت در پارکی در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این زن و شوهر بصورت برهنه در این پارک به گردش و تفریح پرداخته اند

برای دیدن عکس به ادامه مطلب بروید

درباره ما
سلام این وب برای دشتک وبا هدف معرفی ،آشنایی ،همکاری و استفاده از استعدادهای یکدیگر و در راستای ارتقا سطح علمی ، آموزشی ، ورزشی و... شهر ودر نهایت آبادانی، پیشرفت و سربلندی دشتک غیور ایجاد شد. پس دوستان و همشریان عزیز، ما جويباري هستيم که دوست داريم به اندازه وسع مان جاري شويم اگر ياريمان کنيد شايد رودخانه يا دريا شويم واگر سنگ بر راهمان نهيد، شک نکنيد که ماهم مرداب ميشويم. با تشکر احسان مرادیان دشتکی 9139868587 شماره اختصاصی پیام کوتاه سایت 240-248-5000(5000248240)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد سایت ؟
    ##بخشداری حق مسلم دشتک است##
    آیا از عملکرد شهردار راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 212
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 70
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 1,173
  • بازدید کلی : 204,082
  • کدهای اختصاصی